Gruppetimer

Gruppetimer

Gruppetimeplan vinter

Foretrekker du å trene sammen med andre, og samtidig bli motivert av en erfaren instruktør? Da er sannsynligvis våre gruppetimer noe for deg! Vi tilbyr gruppetimer innen blant annet dans, tabata, pilates, yoga, step og aerobic.

Gruppetimer

Gruppetimer

Prøv våre populære gruppetimer. Vi har timer for både deg som har trent lite og deg som har trent mye, for deg som liker styrke og deg som liker kondisjon, og for deg som ikke liker koordinasjon og deg som elsker koordinasjon. Les mer om våre timer. eller book time i dag.

Prøv våre populære gruppetimer. Vi har timer for både deg som har trent lite og deg som har trent mye, for deg som liker styrke og deg som liker kondisjon, og for deg som ikke liker koordinasjon og deg som elsker koordinasjon. Les mer om våre timer. eller book time i dag.

DRIV Dansetime

Dansetime inspirert av ulike rytmer og dansestiler. Vi danser sang for sang og det kreves ingen dansekunnskaper i forkant.

Timen passer for alle som ønsker å røre seg til musikk. Bli med på en god kondisjonstime!

DRIV Tabata

Tabata er styrke og kondisjonsøvelser gjennomført i intervaller på 20 sekunder med 10 sekunder pause mellom. Det er best om du har varmet opp i forkant av timen.

Timen passerfor både nybegynnere og godt trente.

DRIV Step

En god kondisjonstime med stepkasse for de som liker litt utfordring. Timen har middels vanskelig koreografi og avsluttes med styrke.

Bli med på en morsom time med fengende musikk og morsomme trinn som blir satt sammen til en dans.

DRIV Basic Aerobic

40 minutter med fengende musikk og enkle steg. Timen avsluttes med styrke. Her kan du jobbe med den intensiteten du selv ønsker. Det er garantert at du henger med på trinnene.

En god time for å få opp kondisjon og grunnstyrke.

DRIV Trim og avspenning

Dette er en bevegelsesgruppe som er ren terapi! Enkle øvelser gjennomføres til rolig musikk. Målet er å bli kjent med, erfare, bevisstgjøre og endre bevegelser og mønstre fra anspent til avslappet, fra smerte til mindre smerte, større bevegelsesutslag, stabilitet og trygghet i egen kropp.

En time for alle aldre og kjønn!

DRIV Step/styrke

Kondisjon på stepkasse og styrkeøvelser.

Enkle trinn på stepkasse, og fengende musikk gjør timen effektiv.

Dette er en moro gruppetime som passer alle!

DRIV Basic step

40 minutter med enkle basistrinn på stepkasse som avsluttes med styrke.

Timen kan gjøres så lett eller tung du selv ønsker, ut fra eget kondisjonsståsted. "Det enkle er ofte det beste", så her kan du jobbe så hardt du selv ønsker, med fokus på high eller low impact.

I kombinasjon med god musikk, er det en "drivende" og gøyal time. Velkommen!

DRIV Yoga

Våre yogatimer er lagt opp for både nybegynnere og viderekommende. Det er en dynamisk yogatime med mye flyt, også kalt Vinyasa Yoga. Vi jobber med både styrke og bevegelighet samtidig som vi har fokus på tilstedeværelse i oss selv gjennom alle de fysiske øvelsene. Yogatimen er lagt opp slik at vi beveger oss fra en yogaposisjon (asanas) til en annen, der pusten hele tiden er koordinert med bevegelsene.

Timen avsluttes med avspenning.

DRIV Styrke

Dette er en styrketime hvor vi trener hele kroppen med vekter, matter og egen kroppsvekt.

Timen passer for alle utgangspunkt.

Vi ønsker deg velkommen til en god treningsøkt hos DRIV!

DRIV Fysio-pilates

Fysio-Pilates er trening som passer for alle, med enkle, basale øvelser som har særlig fokus på å komme i kontakt med eget "senter" - eller kjernemuskulaturen i mage og rygg. Treningen foregår stille og konsentrert, stående eller liggende på matte. Kort og stram muskulatur i kroppen tøyes, samtidig som svak muskulatur styrkes. Pusten har en sentral plass, både for å bevisstgjøres i seg selv og for å gjøre bevegelsene lettere. Flyten i utførelsen av øvelsene fremmer balanse, koordinasjon og kontakt med egen kropp. En opplever gjerne ro, konsentrasjon og velvære etter timen!

DRIV QiGong

Qi betyr livsenergi og Gong betyr arbeid. Qigong er en gammel kinesisk treningsmetode der man arbeider med sin egen energi for å holde seg i form både fysisk og mentalt. Qigong kombinerer bevegelser, pust og konsentrasjon. Treningen utføres sittende, liggende eller stående.
Qigong-trening minsker stress og blokkeringer sik at du blir mer avslappet, fokusert og kreativ. Qigong-trening styrker immunforsvaret, regulerer blodtrykket, bedrer nattesøvnen og gir deg mer overskudd i hverdagen.
Kroppen din blir smidigere og spenninger i muskulaturen avtar, horminproduksjonen bedres og lymfevæsken renses mer effektivt.

Bli medlem
idag

Bli medlem idag

Send oss en e-post til post@drivfysio.no med ditt tlfnr, eller klikk på knappen under for å melde deg inn.